Handelsbetingelser

Betaling

Belle.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Betalingen foregår via en sikker, krypteret SSL forbindelse, udbudt af NETS Danmark A/S (PBS).
MobilePay accepteres også.
Alle beløb er angivet i DKK. Danske kroner samt Euro og er inkl. gældende dansk moms.
EAN-betaling til ikke offentlige virksomheder vil blive afvist og henvist til kortbetaling eller bankoverførsel.

Transaktionspris for betalingskort:

• MobilePay     

• Dankort og VISA-Dankort 

• Visa, Visa-Electron, Visa-debet, Mastercard, Maestro, JCB samt American Express

Ingen gebyrer

Ingen gebyrer

Ingen gebyrer

 

Belle.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering i Danmark

Belle.dk udleverer pakker på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00
Hos Belle.dk sender vi typisk solgte varer afsted i løbet af 1-3 hverdage efter vi har modtaget en ordre. Der bliver sendt en E-mail til køberens E-mailadresse når ordren er registreret!
I de tilfælde hvor et kunstværk udstilles uden for huset, kan vi i sagens natur ikke levere 1 – 3 hverdage efter modtagelse af ordren, og du skal forvente 2-3 hverdages ekstra leveringstid, som vi kan overholde i de fleste tilfælde. Vi tager forbehold for de obligatoriske højsæsonperioder, vintervejrlig, fejlsortering og forsinkelser hos fjernlagerets transportører og andre omstændigheder vi ikke er herre over, men holder dig til gengæld orienteret via mail.
Omkostninger som eksempelvis porto, emballage, hjemtagelsesomkostninger, håndtering og ekspedition er inkluderet i prisen på alle varer som koster mere end kr. 1.500, -.
Vi forbeholder os retten til at anmode om forudbetaling, eller helt at afvise enhver ordre, hvis der skulle være mistænkelige forhold, der taler herfor.
Vi leverer i hele Danmark med undtagelse af ikke-brofaste øer medmindre andet er aftalt. Hvis ikke du hører noget når du har bestilt, så kan vi levere ifølge ovennævnte.

Levering udenfor Danmark

Pakker som skal leveres uden for Danmarks grænser, sendes ligeledes i løbet af 1-3 hverdage, så snart køberen har godkendt leveringsomkostningerne via E-mail.

Moms

Alle priser er inklusive gældende dansk kunstner-moms på 5 %, med undtagelse af kunstværker som sælges for private eller er taget i bytte. Disse kunstværker sælges under de særlige regler for brugt-moms!

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller udførelse.
Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader som er opstået som følge af forkert behandling af kunstværket ellr tæppet. Læs venligst vejledningen, som følger varen, grundigt.
Belle.dk vil dække eventuelle returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering og reklamationer rettes henvendelse til Martin Munkholm på E-mail: martin@belle.dk

Returneringsadresse:

Belle Kunst Aps.

Vejlevej 145

7140 Stouby

Belle modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes bankoplysninger på forhånd sendt pr. E-mail på: stine@belle.dk så vi kan overføre det aftalte beløb efter modtagelse af returvaren.
Tilbagebetaling foregår når vi har modtaget varen samt vurderet og godkendt den, og via samme betalingsmåde som ved købet. Jf. loven må det tage op til 30 dage.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i Belles Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Manglende afhentning på posthus eller “nægtet modtagelse” er ikke acceptabelt ifølge gældende lovgivning. Køber skal selv betale returfragten – husk at få en kvittering, så du kan dokumentere, at du har afsendt varen. Køber/afsender bærer risikoen under transporten tilbage til os. Varer som ikke afhentes, returneres til Belle.dk for købers regning. Omkostninger til genudsendelsen afholdes ligeledes af køber.
Returneringsomkostninger afholdes ikke af Belle.dk med mindre andet er aftalt på forhånd.
Fortrydelse skal anmeldes til Stine Gøeg på: stine@belle.dk senest 30 efter købet.

Senest 30 dage fra fortrydelsen er anmeldt, skal den returnerede forsendelse være Belle.dk i hænde.
Fortrydelsesmeddelelsen skal sendes pr. E-mail på: stine@belle.dk.
I Fortrydelsesmeddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Det er dog vigtigt at du informerer os på forhånd om at du ønsker at sende en vare retur!
Fortrydelsesformularen finder du her https://belle-art.dk/fortrydelsesformular/

 

Onlinepris kontra særligt udvalgte butiksvarer

Onlinepris:

Tæpper til onlinepris sælges udelukkende via webshoppen, og til en mere fordelagtig pris end særligt udvalgte tæpper i butikken i Belle.

Der er ikke tale om nedsatte varer eller en før- og nupris.

Onlinepris gælder alene på de tæpper, som ligger på vores store fjernlagre i udlandet. Disse varer kan ikke ses i butikken i Belle. Det er grunden til, at vi kan tilbyde dem til denne lave onlinepris. Hvis du køber en fjernlagervare til onlinepris, bliver tæppet sendt direkte til dig, men du har stadig 30 dages fuld returret og varen kan sendes eller leveres retur til os i Belle, så det er lige så nemt for dig, som hvis du havde købt tæppet i Belle.

Tæpper købt via webshoppen til onlinepris, er ikke omfattet af et års bytteret, men kan returneres inden 30 dage på lige fod med særligt udvalgte butiksvarer.

Særligt udvalgte butiksvarer:

Tæpper, som er mærket som særligt udvalgte butiksvarer, koster lidt mere end tæpperne som kun sælges online. Disse tæpper er SÆRLIGT UDVALGTE, og de er alle håndplukket og personligt udvalgt af os i familien Munkholm, på en af vores mange udenlandsrejser. De er valgt ud blandt tusindvis af lignende tæpper i samme kategori. Vi har vurderet, at de er noget helt særligt, med udgangspunkt i, at de har særlig god uld, farver, at de er særligt tæt knyttet eller hårdere banket. Måske har de finere detaljer eller er særligt sjældne. Det er disse SÆRLIGT UDVALGTE TÆPPER, vi investerer i at købe ind som en del af samlingen, så de bliver en del af vores varekatalog i Belle.

Særligt udvalgte butiksvarer kan returneres inden 30 dage, og de er omfattet af vores unikke bytteordning som betyder, at de kan byttes til fuld pris indenfor et år.

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber, stand og udseende. Med andre ord – du kan vurdere varen på samme måde, som hvis du vurderer den i en fysisk butik.
Hvis varen har lidt overlast eller er brugt udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, eller en afgørelse vi har truffet, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@belle.dk

Force majeure

Belle Art tager forbehold for force majeure, samt tastefejl, menneskelige fejl, og ændringer af told og afgiftssatser.

Kontakt os

Vi kan hjælpe med det meste

Hvad kan vi gøre for dig?

Vi afholder løbende mange spændende arrangementer og udstillinger, hvor vi sætter særligt fokus på forskellige kunstnere eller tæpper. Følg os på de sociale medier, så du kan holde dig opdateret og ikke går glip af noget.